Organizace MEDICINA PLUS stanovila následující politiku kvality a bezpečnosti vůči svým zaměstnancům, obchodním partnerům a klientům.
Zásady správné lékárenské a ambulantní praxe
Dodržujeme požadavky Národních akreditačních standardů pro ambulantní zdravotnická zařízení.
Spokojenost klientů
Spokojenost našich klientů je hlavním kritériem pro posuzování kvality námi poskytovaných služeb. Požadavky a přání klientů jsou pro nás prvořadé a mají nejvyšší prioritu.
Klademe důraz na profesionalitu, vstřícnost, empatii, rychlou reakci, spolehlivost, klientsky příznivé postupy, příjemné a bezpečné prostředí.
Přizpůsobujeme ordinační dobu a termín návštěvy potřebám klientů.
Profesionální úroveň pracovníků
Zabezpečujeme zdravotní péči o klienta na vysoké odborné úrovni.
Neustále prohlubujeme a zvyšujeme odbornou způsobilost pracovníků ambulancí.
Uplatňujeme nejnovějších poznatky při realizaci daných odborných vyšetření.
Kvalitní lékařská péče a lékárenské služby
Naší prioritní snahou je neustále rozšiřovat a zkvalitňovat nabídku služeb poskytovaných našim zákazníkům tak, abychom uspokojili co nejširší škálu požadavků. Učíme se ze všeho, co děláme, co nabízíme.
Pružně reagujeme na potřeby a očekávání klientů, uspokojujeme jejich požadavky vysokou odborností, kvalitou práce, přístupem, rozsahem podávaných informací a tím usilovat o jejich věrnost.
Důvěryhodnost a bezpečnost informací
Zavedeným integrovaným systémem managementu chceme dosáhnout vyšší důvěry našich stávajících klientů a obchodních partnerů, se kterými spolupracujeme.
Naším úsilím je neustále zlepšovat zavedený integrovaný systém managementu.
Zajišťujeme ochranu osobních dat pacientů s ohledem na bezpečnost, utajení a důvěryhodnost.
Vhodné pracovní prostředí a technické vybavení
Neustále zdokonalujeme pracovní prostředí a technické vybavení. Stávající technické vybavení udržujeme ve výborném technickém stavu a trvale zajišťujeme jeho správnou funkčnost dle legislativních předpisů a doporučení výrobců.
Dodržujeme zásady pro bezpečnost a ochranu zdraví při práci a minimalizujeme dopad na životní prostředí.
Vytváříme příjemné a bezpečné prostředí, ve kterém se budou klienti cítit dobře a které umožňuje uspokojení jejich individuálních potřeb.
Spokojenost zaměstnanců
Pečujeme o kvalitu a rozvoj pracovního prostředí, kvalitu pracovních vztahů, sociální péči i odpovídající odměňování našich zaměstnanců.